i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Sunday, July 4, 2010


kind of love that words. credit to Minnie T-ya.
she was my EX schoolmate in TECHSIS.
well, dulu tk rapat. sembang muke ke muke punn siyeslyy tk penah.
pdhal same course amek. civil engineering. 
but now, rapat2 gitu la. better than before. :)
thx athirah because u wanna be my friend. 

p/s: aku rasa aku lebayy rapat n lebayy ngam dgn budak sekolah teknik ak.
sebab, mereka sentiasa dgn aku. suka dan duka. even ssh cmner punn, mereka di sisi aku.
aku tk berapa suka sgt dgn life uitm dungun aku. yelaa. even dyeowg baek,
ada juge yg talam dua muka. right? nobody's perfect. but at least, show some respect.
if da janji dgn orang, tunaikn la oke? jgn mungkir janji. sekejap nak sekejap tak nak. :)

No comments:

Post a Comment