i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Saturday, July 3, 2010

:) or :(


ari nieh aku & apek dating. n kami gaduuhh. emmm. cmne buleyy gaduh? tk perlu la aku cerita. yg penting aku da buat benda yang amat aku kesal akibat pergaduhan tersebut. haa! skema! tukaaaaarr! :D masa aku buat memang terasa geram yg amat. then bila da oke, n cool sikit, aku da nyesal balik. mula rasa serba salah. sebab dia da menangis gila2 babiii. sorry sayang! i didn't mean to hurt u. i owe u BIG APOLOGIZE. :l  i know u love me, u miss me. u sanggup tak pergi kerja sebab nak dating dgn i en hari nieh. i terharu. tapi masa 2 i sakit ati. sorrrrrrryyyy. :'(
btw, u look sooooooo HANDSOME todayy. (bagi yana muaseh SAHAJA oke?) u da kurus. da tk bunchet sgt. i yg makin tembam. bertmbah keinchian kelebaran kebadanan. hehe. u terima i seadanya ke yunk? if i gemookk. hitam. tak lawa and all bad things that usually men don't like. better u pk dr sekarang before u menyesal couple dgn i selepas nieh. oke? :)  i just ask for ur own good sayang. :)


ouhh, btw. i'm waiting for the twilight saga eclipse. mahu tengok sgt3! pliss sayang. i wanna watch the movie with u. :)  hehe. my treat? oke? but i tak promise aww. sejak da jadik penggangur berhormat nieh. mana ada duit. haha. u en da berkerjaya. u la belanja i eaaaa? :P


No comments:

Post a Comment