i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Monday, September 20, 2010

aku cuba

yes! i am trying to understand him. semua nieh untuk kebahagian kami. wee. aku sayang kan hubungan nieh. bulan 10 nieh anniversary kami ke 4. yeaaayyy! alhamdulillah kami still bersama. :) dye kena outstation balik kat JB. tapi tak tau bila. skunk dye still buat kerja kt ipoh 2. skunk aku konpius nieh. ape nak buat anniversary kali nieh. aiisshh. candlelight dinner? aiyoyooooo! aku mana kerja daaa. emmm. kena lah carik kerja dari skunk. tapi takut bila tiba tarikh 2, aku tak buleyy nak cuti. camner? poning den!

yang aku nieh asek asek tanya dye nak buat apa. aisshh. takpeee. dye da lama da get readyy. so, no need to hide my feeling bout this. act, i'm worried that i can't afford to buy SOMETHING for him. emmm. something valuable. all this while, aku tak pernah miss beli kan dye hadiah. sampai takde event ape ape punn aku belikan jugak. sebab ak da berkenan. heh. emm nanti nanti la aku pikir kan. :)

Mr. Bunchett: i LOVE youu soo damn fucking mush! thank you sayang because u're always there right besides me when i need youu. :*

No comments:

Post a Comment