i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Monday, September 6, 2010

datiiing

well, akhirnya kami dapat jugak dating. yeaayyy! dye dapat balik jugak. hehe. teman dye shopping baju raya. Mr Bunchett 2 mmg shopping habis2an! heh. mentang mentang dapat gaji manyaakk. emm. dye shopping 1 jeans, 4 t-shirt & 1 jacket. dye nak belikan aku baju, tapiiiiii aku tolak. HAHA. sebab aku tak rasa itu 1 keperluan. maaf yee. SAYA BUKAN PENGIKIS! heh. nak dekat RM500++ dye shopping. huish. mmg dasat! sebab dye nak balas dendam la tuh. selama aku kapel dgn dye, before nieh kami cukop susah. takde la susah sgt! tapi nk beli 1 barang 2 kena pk lu. but now, nak baju tue? pilih saiz, try & bayar trooss! heh. bukan berlagak. cuma kami nieh susah senang bersama. bukan susah sorang sorang, senang sama sama. 

oke, todayy i'm going parit sulong, batu pahat & tomorrow JB! hehe. will be offline for few days. & can't wait to see u guys this 17th Sept! ;)

p/s: dye salah kan aku sebab aku suruh dye beli baju Giordano.
heh! sebab aku suka baju 2. laen dari laen.
:P

No comments:

Post a Comment