i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Wednesday, September 1, 2010

huh!

B: hello
A: hello. 
B: b tgh kerja nieh
A: oke. sorry ganggu.
*click*

petang lam kul 6.
ring ring 
B: hello
A: hello
B: b tgh kerja nieh
A: oke. sorry ganggu
B: ngade ngade larh
A: betul larh! ;) oke la byee!
B: malam kang, kite gayut oke? bye
*click*

malam after berbuka
*ring ring*
B: hello
A: hello
B: b tgh kerja nieh
A: oke. sorry ganggu
( bunchett gelak )
A: kenapa gelak?
B: takde pape
A: kejap kejap, gaji masuk ari nieh en?
B: a'a. kenapa?
A: takde pape. patut larh nak top up ari nieh. semalam tak.
B: ouhh. 2 je. k lah. nak kerja. nanti b da top up, b call bby. oke?
A: oke. byee. salam.
*click*

mana tak nye hp bateri aku tahan 4 hari. bg korg standard la en? seminggu punn tahan. bg aku tak sebab hp aku tak pernah tahan begitu lama oke? sehari pakai, malam @ petang da charge. HAHA. nampak sangat en aku kuat gayut. tp itu dulu. skunk tahan lama! waaah! excellent yana! goood! :l

p/s: mana tak nye aku rindu Bunchett aku tue.
emmmmmm! :(

No comments:

Post a Comment