i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Thursday, June 10, 2010

alone :(


emmm. memang ak lonely. alone! no one accompany me. 
roommate aku balek. tinggal aku sorang. tapi takpe la.
sebab aku balik KL esok. ada masalah family aku kena setel.
bukan masalah aku dengan parents aku. tapi parents aku dengan tuutt!
no need to tell here. because its too personal. : /


oke. membe aku dua orang balek rumah kawan aku kat kulai.
lagi sorang nak amek kursus kahwin hari sabtu & ahad nieh.
so, nak tak nak, memang tinggal aku sorang la. aisshh.
takpe la. untuk sehari je. tadi apek da kacau2 aku.
aku da menanges gila2. ntah kenapa aku nieh sensitif.
dye just cakap "u buat ape 2?"
me: baru lepas mandi. nak sidai baju jap
apek: ouhh. oke. siap la luu. jup lagi i bawak u keluar.
me: u!!! (da menanges gila2 da)

laju jerk air mata aku keluar. emmm. kenapa ek?
: /

No comments:

Post a Comment