i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Friday, June 18, 2010

ouhh uitm segamat

tajuk punn datau aku nak cerita pasal apa. haha. takkan aku nak sembang pasal pokok bunga pulak en. seperti korang tau yang aku skunk buat short course dekat uitm segamat. lagi berapa minggu je aku nak redah. emm. tapi macam2 dugaan da. ishh! first air takde! ouhh. sangat2 tak buleyy terima. geramm derr! aku nak mandi tau tak. ishh. tak besh da rase tak mandi malam. oppss! haha. geli geleman aku. nak buang air punn, rase tak clean & clear. haha. tak selesa la air takde. rase nak beli tiket, balek perak. haha. gilooo! :P

dugaan kedua, suis plug bilik tak leh guna. elektrik ada. tapi plug tak leyy guna. cam siaaall! aku nak charge hp camno? nak guna la top camno? jangan cakap ada aku kesah eaa! blaah! tak rasa apa aku rasa skunk. dugaan nak abes short course. macam2. emm! skunk aku charge dekat bilik TV. naseb la plug leyy guna. emm. alhamdulillah. tapi dugaan lagi la. orang semua tengok bolaa. terjerit2 nyaring nak mampus! aku rasa nak sound je. yang jerit nyaring 2 sorang je. yang laen 2 aku leyy terima lagi. iss! aku rase nak ngamuk je. aiisshhh! grrrr :/

ouhh. okee. aku rasa nak tidurr. tapi kene tunggu abes charge luu. & nak naek atas, tido! btw, si dia da tidur. da lama da aku tak gayut lama2 dengan dia. dia sibuk dengan kerja, aku sibuk nak final. emm. apa apa punn, harap dia tak ulang kesilapan duluuu! hate that damn much! perempuan2 yang suka nak berskandal2 nieh, pliss la lepas kan lelaki yang da berpunya 2. even tak kahwin lagi, tapi paham tak sakitt bila dapat tau pasangan kita curangg? soo pliss, beri kerjasama. da taw lelaki 2 ada gf, tunang or what so ever, tak payah la layan. lelaki punn tak payah la cakap "SINGLE" kunun! hipokrit! dayuuss! bodoh!! 

ouhh. oke, before aku lagi ngamuk, baek aku out. soo bubbye! :)

No comments:

Post a Comment