i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Wednesday, June 16, 2010

ouhh atok, thanks :)

dulu ada kan entry aku pergi kampung halaman apek. sebab nak tunjuk aku kat atok dye. sekarang apek dekat kampung dye. ada kenduri kahwin. & apek ada cerita kat aku yang dye nak sakat kat atok dye yg dye nak bawak perempuan laen.


apek: tok, kawan cek ari 2 oke tak? cek ingat nak bawak kawan cek yg laen la.
atok dye tak dengar. biasala, orang tua :)
apek: cek ingat cek nak bawak kawan laen la.
atok: hang nak buat apa? hang nak kene ka? atok tak mau aihh. tok da berkenan da yang tue. tak payah bawak yang laen la. dye tak datang ka?
apek: tak. dye ada di johor 2. belajaq.
atok: ouhh. tak mau datang sini lagi ka?
apek: dye balek dr johor 2, apis bawak la dye mai sini. dye memang nak mai sini lagi. 
atok: :)

dengan riak nye ak cakap kat korng " see, i told yaa! i'm a good person! :) " haha sorry la. aku bukan orang utara. tak pandai nak cakap. hehe. even aku lahir & membesar kat perak, aku lebayy pada johor. sebab kedua2 parents aku orang johor. masakan johor semua aku suka! :P


ouhh nieh pulak cerita sal budak kecik yg cumel nieh. nama dye aishah. tapi panggil ecah. mase aku datang 2, dye banyak mulut. sembang sana sini. tapi atok & apek cakap, kalau orang tak kenal datang, dye diam je. hehe. n apek sekali lagi pancing budak nieh. mase nieh kat uma mak long dye. :)

apek: ecah, kawan aku ada kat rumah atok 2. 
ecah: hah? mana? jum g uma atok.
sambil tarik2 apek ajak g uma atok. jalan kaki je. dekat je uma nye. lama2, da nak sampai 2, ecah lari2 g masuk uma lu. apek tengok je. :P
then, dye da sampai 2, dye cakap,
ecah: mana kawan hang 2? takda punn? hang tipu eaa?
apek: :)

okayy. malas nak berlagak. korang nilai sendirik la okayy? haha.

p/s: i miss him! :(

No comments:

Post a Comment