i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Wednesday, June 9, 2010

demam


mood: demam, rimas

tadi petang ak call bapak aku. kunun nak mengadu la.
then ak siap cakap petang ada kuiz, so bapak aku just suro pergi klinik.
ape2 bayaran @ upah, bapak aku uruskan dari sana. then ak decide nak pergi klinik uitm je.
sebab senang & dekat. tapi ak tak larat nak jalan jela. aku suruh membe aku kejut kalau nak pergi kelas.
sebab ak nak pergi klinik. so nak saing la. tapi tup2, da nak pergi 2, ak pulak tidur.
memang susah la nak bangun. sebab ak baru lepas makan ubat.
then, dalam pukul 4 lebayy aku tengok hp ada 17 missed call.
aku ingatkan apek. bile view je, rupa2 nya bapak aku. mak aihh
tak penah2 dye call sebanyak 2. ak dengan mamai2 nieh tidur la balek.
& lam kul 5lebayy dye kol n suruh g klinik lagi. dye cakap 
"pergilah klinik. mintak tolong membe ke? takut demam denggi 2"
aisshh. sampai cam2 sekali aww. aku buleyy jawab "oke abah,esok yana pergi klinik uitm oke?"
then baru dye lega. lam kul 6 lebayy bapak aku call lagi.
bapak aku suruh cakap dengan mak aku la. tapi..............
mak aku bebel, marah2. emm! sorry to say, aku lebayy suka bapak ak kalau bab2 cam nieh.
sebab dye lebayy memahami. :'( 
nak menanges ak lepas sembang dengan mak aku.


p/s: sorry mama. sebab dari kecik lagi aku rapat dengan bapak aku. mak aku lebayy kan adek aku. even salah adek aku, dye just nampak salah aku. so sorryy! but still. i LOVE u mom!! :'')

No comments:

Post a Comment