i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Tuesday, June 8, 2010

sick ;'(

sekarang ak rase nak demam la. emmm.
batuk2 sampai sakit tekak aku. selesema lagi. urgghh!
sangat rimas oke. sakiiiiiitt!

besok petang pulak ade kuiz. camne nye ak nak jawab kalau camnieh gaya nye.
aisshh. nampak nye kena la ak berkorban jugak.
besok kul 8 pagi ade kelas. so, kena bangun awal pagi,
& lepas kelas la aku study. essay. 1 question, but 2 graph.
means that 2 soalan anak la. emm. memang bab2 essay nieh ak suka punn.
lagi buat ak mengatuk lagi ade la. eleh. macam la korang tak en?
hehe. takpe2, ak paham. shhh!


tadi ak call apek, & dye odw nak keluar dengan mmbe2 dye.
so, oke la fine. aku tak kesah sangat. tapi 2 la, dye da dengar ak batuk gila2 punn still tak concern.
tak tanya ak punn. sakit ke, kenapa sayang? xde! sentuh sikit hal nieh punn tak.
emm. naseb aku la dapat orang cam nieh. it's oke. 
da excited en nak kua. ak buleyy buat apa. biarkan jela.
gf yang baek en aku nieh? haha. perasan! biarla.
asalkan dye happy, ak malas nak pk laen. baek ak tido.
pening kepala sangat. ubat punn takde.
urghhh! ak rindu bapak ak. ak nieh jarang sakit. tapi bila sakit, memang tak larat.
bangun kejap da sakit kepala gila! sebab 2 ak tak nak sakiiit! payah!
takde orang tengokkan. kalau kat uma, bapak ak concern. bagi makan.
paksa makan. sikit punn jadi lah. mak aku just tengok2 gitu je. i LOVE u abah!
i need someone yang buleyy jaga ak apa2 keadaan punn.

mr hafis, plisss!
oke. chaoow luu. nak tidur la. i need a rest!
bubbyeee! sampai sini je coretanaku
aku rindukan dye. tapi aku kena jugak paham dye ada life sendirik. agak payah nak terima oke. tapi, ak tawakkal je. asalkan dye ingat ak & tau batas bila keluar, ak da puas hati.p/s: ak suka teh ais. bila dye rindu ak, dye akan beli air 2 bila lepak. so kawan2 apek, dye minum teh ais tak malam nieh? i LOVE u mohamad hafis hassan! 

No comments:

Post a Comment