i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Tuesday, June 15, 2010

kakak angkat kuu :P




kakak angkat aku yang pakai baju coklat oren sikit2 tue dengan tudung krim. kalau tngok gambar berdiri dua kat atas 2, dye yang sebelah tudung merah. n tak silap aku semua atas nieh senior2 kami. :)  gambar dye sorang aku takde la. hehe. name sebenar dye kalau tak silap aku, siti farhana. tapi bila aku check fb, xde nama 2. so, aku ingat dye tak layan la fb. sebab dye pernah cakap yang dye malas nak maen tenet2 nieh. last membe dye yg merangkap senior aku jugak, add aku. mula2 nak mintak num kak nana je. then dye cakap kak nana ada fb. aku terus cari kat friend list dye & i found this HANNA FARHANA. click if nak add kakak angkat aku. & tell her about my blog. :)

malu la aku nak promote blog dekat orang terdekat. actually, i miss her! ssooooo mush oke? emm. tapi nak buat cam ner. dulu, leh ler nak manje2. but now, maluu sudah. sebab aku dah lama tak jumpa. teringat aku pasal adek angkat lelaki dye. emm. aku tak kesah. name dye iskandar apa ntah. kak nana amek sebab budak 2 dr shah alam sama cam dye. kak nana tanya aku dulu. ak just cakap, oke je. takde masalah. siyes! tapi ada rasa cemburu sebab confirm dye lebayy tumpu dekat iskandar 2. ishh! :( 

lama2 memang betul. lagi pulak bf kak nana sama hostel dgn iskandar 2. dyeowg selalu lepak sama2. so, aku disisihkan. sampai iskandar 2 kata kat aku something yang menyakitkan ati aku. dye kata apa aku lupa. tapi memang ak kecik ati sangat. aku buat keputusan la kunun nye tak nak ada apa2 dengan kak nana lagi. tak nak jadik adek angkat dye. tapi kak nana tak nak putus hubungan nieh. :") 

still nampak dye sayang aku la. aku tak harap punn. tapi iskandar 2 kurang ajar dengan aku! tak kan la aku tiba2 nak cite kat kak nana. nanti kak nana kata aku jeles pdhal sikit punn tak. so, better aku undur diri. cehh! haha. dramatik sengguh! :P

No comments:

Post a Comment