i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Monday, August 2, 2010

dugaaaaannn :"l

hubungan aku dengan apek sejak dari sekolah, kami sering b'jauhan.

  1. aku dok manjung, dye dok ipoh.
  2. abes sekolah, dye pergi penang cari kerja, aku dapat PLKN Gua Musang. n of coz aku kene pergi! urghhh
  3. abes PLKN, dlm sebuln lebayy dye baru balek dok ipoh balek.
  4. tak sampai berapa minggu, aku dapat tawaran kat UiTM dungun. i've to go! this is my future.
  5. & dye dapat PUO. second intake.
  6. abes 3 tahun dekat dungun, aku balek hometown aku. here i am! menggangur.
  7. tak sampai sebulan aku kat perak, dye kene outstation ke JB besok! sampai raya oke? i was like, cmner nak buka puasa sama2? cmner nak hadapi sume! 

ouhh. i'm reallyyyy4 speechless. macam2 dugaan kami terima sepanjang 3 tahun lebayy nieh.
kenapa kami tak bleyy duduk dekat je tanpa gangguan? kenapa msti kami b'jauhan?
SANGAT3 SEDAYY oke! :"'(

No comments:

Post a Comment