i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Wednesday, August 4, 2010

sedayyy


now, dye sudah di JB. sudah selamat sampai homestayy. alhamdulillah. sekurang2 nye aku tahu dye selamat sampai. just now, we've a little fight. he make me worried bout him. n now, i'm switch off my phone.  let it cool, n after that i'll find him @ just do nothing. oke. i'm miss him alreadyy! like hell! ouhh. nieh la rasa nya bila dye kene tinggal dgn aku bila aku balek dungun masa dip hari 2! siyes! ak sedayy, kosong, jaauuhh! sume ada lam hati nieh. ouhh. sssooooooo............. pape jela. yang penting dye pandai jaga diri kat sana. aku punn tak payah la nak gedik2 cari dye! nanti kau jugak yg sakit ati! isshhh! biarkan oke! *what! at least i'm trying my best!* okee! ak sudah gilaaa! cakap sorang2 dalam blog! haha. tapi kadang2 aku t'pk. BUKAN maksud aku tak b'syukur dgn apa yg ade skunk nieh. TAPI best kan bila kita sakit, ramai care, jaga makan minum, telefon tanya itu ini. dye selalu update kesihatan aku! "okeeeee yana! u can stop now! *what! i'm just said it, not mean it!* ouhh. lupa nak gtaw, semalam dye bagi aku music box! yup! MUSIC BOX

sejak kecik lagi ak selalu impikan seorang lelaki yang betul2 jodoh aku, seseorang yang akan menyayangi aku seadanyaaa akan hadiah kan aku music box! macam cite dongeng snow white yg kunun nye prince dye selamat kan dye & blah blah blah. lastlyy, theyy live happilyyy ever after. the end!~ yaaah! same storyy like me. just a bit diffrent. aku simple orang nye. tak perlu cincin b'tahtahkan berlian, ouhh myy gucci or pradaaa or else. (tapi kalau dapat, ya iyalah ALHAMDULILLAH!) hehe. just music box, can makes me cryy @ smile! but mostlyy, i cry! haha.
dye akan marah aku kalau aku asek tangkap gambar dye. sebab aku suka! :)

soryy yunk! aku suka buat dye marah! sebab aku sukaaa la! apa lagi!

music box 2 dye letak dalam kotak coklat. dye tk prepare punn. it was unplanned.  he just buy and put it inside the box and taraaaaaaaa~ at first, i was shocked! what! aku nak jumpe dye before dye g JB. bukan nak hadiah dari dye. oke? i've to admit that i almost  cryyy oke. yelaaa. dye nak g jauh, dye still pk aku. beli something yang buat ak hilang rindu kat dye. dye kata " nanti kalau rindu i, maen lah music box nieh". hati aku sedayyy ingat kan dye nak pergi JB. tapi aku takde hak nak halang! masa, cepat la b'putar! saya nak sayang saya dekat dgn saya! pliss! :"'( sekarang, dye kat JB, baru first dayy dye kat sana. tapi, aku da rinduu. menanges bagai nak rak! haha. pityy me! :")

dye kata " sekurang2 nye b g sana, b dapat duet banyak sikit nak bagi bb duet raya." i was like " bb tak nak duet b!! bb nak b dekat dgn bb even jarang jumpe punn!" & he said " yaah! i know. tapi b nak bb senang! nieh sume untuk masa depan bb jugak". i just replyy "taauu. bb cakap camner punn, still b kene pergi en? so go.and pliss take care urself. janji tak mo curang! dapat tahu, siap larh!!" ape reaksi dye? dye ketawa beb! walaweyy! haha. tapi ak tau, dalam hati dye, dye berat nak tinggal kan aku. tengok mimik muke dye punn aku tau. 
sorryyy sayang! i da buat u rasa serba salah nak tinggal kan i kat sini. i buat u serba salah pergi buat kerja jauh2. sorry. benda nieh makan masa. yaahh! memang betul kite pernah b'jauhan. tapi 2 i yang tinggalkan u kat perak. so, this is my second time ditinggalkan.soo agak susah i nak hadapii. my first time 2 masa awal2 kita kapel. u decided to work at penang. ingat kan? itu senang i terima sebab kita tak rapat sangat cam sekarang nieh and i punn pergi gua musang lepas 2. i still have friends even we're far enough. ;) i hope u sleep well, take care ur health and be a good hubby there! i will love u forever eternityyy! 


i MISS you b! can i say it loud!! :")

 p/s: betul ke ade HP Fair?kat mana?
update me pliss. ;)
ouhh, gambar music box akan dimasuk esok hari.
insyallah. 

No comments:

Post a Comment