i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Monday, August 30, 2010

yes yes yes!~

semalam terluah jugak semua nyaa! alhamdulillah. dye paham & dye punn sama cam aku. kesian kami kan kan kan? ehehehe. ape buleyy buat. nieh semua dugaan hubungan jarak jauh cam kami. siapa kata hubungan jarak jauh tak kekal? tue sume bergantung pada individu. kalau buleyy bersabar, well welcome to the club. we're human. nobody's perfect. begitu jugak dengan kehidupan nieh. emm! duuuhh! stop larh bebel tue. :)

dye kata dye nak shopping & nak surveyy barang raya kat sana. aku just cakap good! haha. sebab kalau nk tgu aku shopping dengan dye, lambat lagi. & barang dekat ipoh punn nanti tinggal yg selekeh2 je. so, better dye cari sana. macam macam brand mayaaaaaaall sana. hehe. 50%, 70% & 80% smua nya. untung gilaa! aku da abes shopping baju raya da kat KL ari tue. tinggal nak cari lagii satuu @ dua baju lagi. hehe. ade satu design aku sukaa gila. tapi tak jumpa jumpa. waaaaaaa! :(

to Mr. Bunchett: i nak cd twilight eclipse je. oke? hehe :P i TAK NAK barang laen. beli i hp Blackberry @ iPhones 3g lagi bagus! haha. JK! u simpan je duet u. buat belanja. JANGAN boros!! nanti u nak pergi jb balek, duet da takde. life kat sana tinggi. so pikir dulu before beli oke! ;) 

simple je aku nieh. aku still ade parents yg tanggung aku. so, better aku tak nyusah kan dye. tak perlu barang barang yang mahal untuk tarik perhatian. aku hanya perlu kan dye. dye cakap orang pertama yg dye nak jumpa selaen parents dye adalah akuuu!! yeaaayy! selamat pulang sayang!

p/s: 4hb, cepat larh.
tak sabar da nieh. :(

No comments:

Post a Comment