i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Wednesday, August 18, 2010

laksa johoooorr

setahu aku, cara buat laksa johor amat payah! errr. sebab my mum selalu buat. of course la aku tahu. perlukan kerja yang halus jeee. dye punyaa bahan taugeh, lobak masin, daun ape ntah. kene potong halus2 punyaa. tengok mak aku buat punn da tau. sebab ari 2 aku nak bagi familyy apek rasa laaa. soo, aku bungkuskan untuk dyee. odw balek ke dungun, singgah ipoh luu. so, apek datang amek n jumpeee. rinduuu! :( oke oke. so, mak aku buat kan larh. mak aku tak kesaaa. dye sukaa je bila orang rasa masakan dye. lagi2 kalau orang 2 puji, lagii kembang dyee. ak nak tolong buat kan, tapi mak aku tak kasik buat sebab aku buat tak halus cam dyee. huk huk. mee spaghetti 2 punn kena pintal dulu masa tengah panas panas. kalau buat time da sejuk, tak melekat pintal 2. kreatif en? haha. sorry, takde gambar, sebab mak aku da lama tak buat laksa johoor. maybe raya nanti, merasala lagiii. sebab setiap kali raya, mesti buat! i mean wajib! hehe. aku nama je lahir kat perak, tapii aku lebayy ke johorr. ak tk tau bahasa perak, tapi bahasa johor aku tau. 

bukan pilih kaseh, tapi parents aku dua dua dari johor. soo leh buat apa? haha. dua dua aku suka! fullstop! :)

p/s: rasa terkilan en apa kita buat tk dapat sambutan? :(
aku harap hubungan nieh berjalan lancar tanpa sebarang gangguan 
@ tentangan dari kedua2 belah pihak. amiinn. :")

No comments:

Post a Comment