i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Sunday, August 8, 2010

kau

kau,
senang je kan kau lupa ape dye cakap pasal kau?
senang je kau maafkan dye?
senang je kau terima dye as a friend lagii?
senang je kau sembang dgn dye?
senang je kau anggap takde pape berlaku?
senang je kau terima apa kata2 HINA dari dye?
senang je kau tolak aku ketepi untuk handle masalah nieh?
senang je kau buat tak tau?
senang je kau sedikit tak kesah apa yg dye HINA aku?
senang je kau terima SEMUA nya?

kau silap!
sebab aku tak kan maafkna dye
sebab aku tak sanggup tengok muka J****N dye!
sebab aku tak nak ingat balek ape dye cakap pasal aku dan KAU!
sebab aku tak suka dye involve dalam hal peribadi kita!
sebab DIA MANUSIA PALING J*J*K!
sebab dye manusia TAK BERHATI PERUT!
sebab dye KUTUK KAU!
sebab dye HINA KAU!
sebab dye bajet DIRI dye BESAR!
sebab dye rasa dye bagus!
sebab dye rasa dye control dunia nieh!
sebab dye rasa PM!

padahal dye hanya *******
yang takde disiplin!
suka bangga diri!
yang rasa dye hebat!
yang rasa sume org suka dye!
yang rasa dye jadik ******* 2 da ckop bagos!
pakai baju ******* yg kunun nye dye HEBAT!

buat manusia itu,
sume 2 semntara je beb!
jangan la rasa dri 2 bagus
sebab anda tk bagus punn!
HAHA. hadapi realiti oke?
sebab Allah akan tarik sume nikmat kau, sekelip mata je.
sape2 punn buleyy masuk ******* beb!
apek punn dapat jugak surat tawaran 2.
BANYAK KALI oke! tapi dye TOLAK!
HAHA. takde la sebangga kau.
yg kene jadik mat *****.
aku TAK kata kerja nieh tak elok.
cuma orang cam kau buat orang HILANG RESPECT!
suka merendah kan orang.
suka drop2 orang macam kau bagos sgt!
orang lagi tak suka ade larh.
MATANG la sikit. ade otak pk la ek?

satu hari nanti kau akan sedar
masa 2 tak ramai da kawan kau
yang ade cume seangkatan dgn kau

p/s: sesiapa yg terasa, terasa la korang.
because franklyy my dear, I DON'T GIVE A DAMN!
HAHA

No comments:

Post a Comment