i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Tuesday, August 24, 2010

entah mengapa


entah mengapa aku rindu dia
entah mengapa aku sayang dia
entah mengapa aku cinta dia
entah mengapa aku teringat masa kami berdua
entah mengapa aku terima dia seadanya
entah mengapa aku suka dia
entah mengapa aku terpikat dengan dia
entah mengapa aku rindu saat saat berdua
entah mengapa aku mahu bersama dia
entah mengapa aku terima semua cerita buruk nya
entah mengapa aku terima semua cerita baik nya
entah mengapa aku masih setia dengan nya
entah mengapa aku suka melihat dye tersenyum dengan kerenah ku
entah mengapa aku suka melihat dia tertawa dengan cemburu ku
entah mengapa aku cemburu dengan sesiapa sahaja yang cuba mendekati nya
entah mengapa aku tertawa bila teringat kan dia
entah mengapa aku tersenyum teringat kan masa kami berdua
entah mengapa aku senang dengan dia
entah mengapa ak senang menerima keluarganya
entah mengapa aku senang dengan gelagat nya
entah mengapa aku mencuba memperbaiki kelemahan ku kerana dia
entah mengapa aku tak tentu arah bila jauh dengan nya
entah mengapa aku sabar dengan cemburu nya
entah mengapa aku sabar dengan panas baran nya
entah mengapa aku sabar dengan keadaan nya
entah mengapa dia begitu berharga bagi ku
entah mengapa....

the ONE & ONLY answer of all this questions is:
SAYA KENAL SAYANG SAYA

ORIGINAL from YanaOuhApek ;)

p/s: insyAllah 4hb Sept dia balik ke ipoh.
yeaayy! ily! <3

No comments:

Post a Comment