i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Tuesday, August 10, 2010

sadis hari pertama ramadhan

sadis betul ramadhan aku kali ini. huhu. baru je first ramadhan, wayar elektrik aku terbakar. seraaaaaaaaaamm oke! cam nieh cerita nyaaa. al kisaaahh, aiibbbb! HAHA :D. oke oke, back to the storyy. sebenar nya kat rumah kami nieh sejak semalam da bau hangit semacam. cam bau something terbakar. tapi kami igt 2 dapur gas terbakar ke n lepas bapak aku balek dari tarawikh je, kami bau hangit lagii. so, haji muaseh punn g larh cek 1 rumah. haha. nothing weird larh. n mungkin ALLAH nak bagi petunjuk, aku tak lehh nak tidoo. aku punn on tv, on lap top bapak aku, on9 sambil tengok tv. huhu.

dalam pukul 2.20am, ak dengar bunyiii meletup. makin lama makin kuat bunyi 2. takuuut beb! siyes! dalam otak aku pk ade pencuri ke ape ke. lama lama ak jadik nk tengok ape benda 2. tengok2 wayar elektrik kat beranda aku da terbakar. omaaigod! terus aku lari g kejut mak bapak akuuu. then dyeorang jadik kelam kabut. hhehe. bukak pintu sume, switch off main suis electric 2, call TNB. tapi api 2 still tak padam padam. naseb baek kat rumah aku ade pemadam api hadiah dari peroduaa. HAHA. beli myvi dapat la gift pemadam api tueeee. kalau tak, memang takde la kat uma nieh. tak penah terpikir punn jadik sampai camnieh sekali.

now, tepat 4.20 cam tue, semua nya ALHAMDULILLAH, da oke. skunk buleyy update blog pasal nieh. HAHA. oke seraam gak r. takut jadik pape ke. first ramadhan en. semua kita jangka baek baek aja. tapi syukur la aku yang perasan benda nieh. & kami sekeluarga terima dugaan dari MU ya ALLAH. ouhh, gambar nt update. sebab ada dalam hp bapak aku. malas nak transfer lagii. sebab naaakk tido! penat weyyy. orang sedap bermimpi, kita berpanas gelap tak leyy tido. okeee. mahu switch on air-cond, off lampuu, off laptop, kitaaa tiduuuurr! hehe. nyte nyte kawan kawan! ;)


ouhh lupaa nak wish, HAPPY FASTING PEOPLE!
;)

p/s: selalu nya apek jadik orang pertama aku cite.
even lewat pagii cmner punn. tapii, aku malas nak ganggu dye.
kesiaaann dye penat. so i just want him sleep well. 
maybe tomorrow i'll tell him. hehe.
btw, THANK YOU PERODUA & TEAM TNB MANJUNG!! ;)

No comments:

Post a Comment