i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Sunday, August 22, 2010

McD da HARAM?



oke. dengan bukti di atas jelas McD sudah diharam kan. aku dapat dari sumber Aqsa Syarif di mukabuku. emmm. soo now sudah jelas dan nyata. okee. aku punn kene terima kenyataan jugak sebab aku sukaa McD gilaaa! urghh! semua yang aku suka semua nya haram. apa buleyy buat. nieh semua baru ujian kecil bagi kite. da kite merungut. emm. takpee. sabaaaar yanaaaa! masak jela burger kt uma 2. tk punn burger tepi jalan punn sodap! haha. alhamdulillah. ade lagi alternative laen. :)

p/s: terlepas rindu kat Mr. Bunchett.
dye online & kami sembang lam fb. 
aku rindu dye, dye lagi la rindu aku.
ape buleyy buat, sabar jelaa.
dye da nak balek 1hb nieh kutt. 
:")

No comments:

Post a Comment