i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Tuesday, August 31, 2010

yesterdayy

yes! yesterdayy punya cerita. aku berbuka di luar sebab tak sempat nak balik prepare masak sume. semalam carik kasut untuk aiman. aisshh. before buka aku da rasa pening kepala da. then da sampai uma, aku terus g bilik, call apek. ngadu kejap apek suruh call dalam kul 10 mlm sebab time tue dye tengah kerja. aku pun oke jela. pastu2 makan panadol. then lebooorrr. sampai mak aku kejut sahur. emm. cian apek. tengah2 sahur tue aku da rasa kesian dgn dye. mesti dye tunggu aku en. after sahur, aku call dye. dye cakap dye tunggu sampai kul 12 mlm. cian nyee. da la penat keje. then terpaksa tunggu aku call. serba salah aku. emm! 

fyi, dye kerja da larh 12 hours & ++ a dayy. pergi kul 8 @ 9 pagi, balek mesti pukul  8-11 malam. kadang kadang berbuka air kosong. balek baru cari nasi. kadang kadang tak puasa. penat sangat dye. kerja dye tue berat. malas aku nak explain sini, biar aku & dye je tau. emmm! sampai skunk aku rasa serba salah & kesian lagi. ouhhhh pliss larhh. 

semalam aku nk beli kasut aiman, aku belek belek tempat baju lelaki. banyaaak sgt baju shantek2. hehe. tak sabar larh aku nak shopping baju raya dyee. surveyy baju melayu.

b, warna tema raya tahun nieh bukan purple la. silap! hehe. warna merah nak ke merun sikit. heh! sorryyy? naseb baek tak beli lg en sayang? i LOVE you laaaah! ;) 

No comments:

Post a Comment