i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Monday, August 2, 2010

ouhh i miss 5PKA2!



click untuk tumbesaran. ;)

emm. nieh la kelas aku kat sek. men teknik sri iskandar.
rindu bangat. skunk sekolah 2 da tukar nama.
jadik sekolah vokayy da kutt. ntah lah.
dalam majalah sekolah nieh, banyak gak r muke aku masuk.
waka waka eyy eyy! haha
suka suka suka! n apek punn! rindu sgt2!! ;)

bawah nieh lak gambar kelas apek!




p/s: num2 nieh sume tk payah la caya. bkn btol punn. saja je letak num slh.
kena kan orang yg nak ngorat la! haha. perasan je aku nieh. haha :D

pernah satu hari aku kelebek buku2 aku. masa 2 da abes da sekolah.
nak kemas2 la kunun. sambil2 tue, aku belek2 setiap muka surat.
haha. tibe2 rajen en. dan2 lak aku jumpe satu surat "cinta".
haha. de budak kelas auto. 
nama dye aku lupa da. (naseb baek aku lupa! haha)
dye selit kat buku math aku.
klu tk silap la. siap bg num tpon lagi beb! t'haru wa! haha
aku tgk tarikh, lama gilaaa da surat 2. da abes sekolah baru aku perasan! haha
kesiannn! tp klu aku jumpe awal2 punn, ak tak layan jugak.
sebab aku tak suka sangat budak vocayy. gatal.
kunun fuck pempuan, tapiiiiiiiiiiiiii awek keliling pinggang! haha
siap tulis dekat tingkap bengkel dyeorg,
"no women no cry" la.
padahal mak dyeorang bukan perempuan?
cmner ko ade kat dunia nieh kalau tak mak kau yg lahir kan?
haha. so funny la! :))
aku cite kat apek time 2. mase 2 baru2 je kapel.
semua indah2 belaka! haha. dye just diam jela.
padahal ati membara! tau sgt! haha :)

No comments:

Post a Comment