i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Thursday, August 5, 2010

music box


ouhh. dalam 2 ade cincin kapel kami. ;)

seperti yg dijanjikan. taraaaaaaaa~ nieh larh dye my sicbox! singkatan kepada music box! pape jelaaaa. nieh jela peneman aku masa apek takde nieh. rinduuu 2 still menebal lagiiiiiiiii. apa leh buat, sabaaaaaaarrr! haha. so, ia tak la cumel sgt, ia simple. pape punn, apek pandai la pilih. not too gurlyy and not too simple. it's just nice! ;)  btw, sekarang aku rasa oke sikit after aku cool sorang2, layan FB sampai ke pagi. baca wall aku sampai abes oke! sampai no wall post da! haha. betapa aku rindu si apek 2. hehe after ak decide nk tdo 2, apek call. tak sangka aku sebab cam da janji je nak call. hehe. then dye tnya nape tak tido lgi sume. ak just cakap, aku rindu dye. n dye tanya buat ape sampai tk tido lg. aku terus terang jela ak baca wall post kat fb aku sampai abes. dye cakap " erm, kesiann sayang b nieh ". aku pun gedik2 manja2. haha. shhhhh!

p/s: aku punyaa manja kau saja buleyy rasa. ;)

No comments:

Post a Comment