i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Saturday, August 21, 2010

mata kuu bengkak disebabkan...


ye! memang pagi2 lagi mata ku bengkak. bukan sebab apek bukan sebab sedayy @ anything. it just because baby Alanna Qish. tadi aku bukak ynaaohynaa punyaa blog. & sys nieh bagi link satu blog. thanks sys for sharing! :) aku punn baca 1 persatu entryy blog "Doa Buat Alanna!". siyes, aku sedayy. sungguh cumel budak 2. kecil2 lagi sudah tabah menerima dugaan dari-Nya. & pagi nieh aku tengok mata aku da bengkak. act, aku kalau nanges payah nak bengkak. senang kata teruk la aku nanges, baca dari mula entryy beliau sampai the latest entryy. ayah dye paling aku salute. everyone know thats men hard to cry. tapi kite buleyy lihat ayah dye still sedayy sampai skunk. mak dye punn, sys ayu tabah menghadapi saat saat arwah alanna sakit. sesengguh nya ibu lebayy mengerti apa keperluan anaknya. :) & paling aku salute, everydayy they go to arwah Alanna's grave. dari cerite tuan punyaa blog. if not mistaken. 

silaa la baca blog 2 (click pada tajuk blog yg di bold kan 2), & korang akan rasa perlu nyaa penghargaan pada orang yang kita sayang. hargai mereka sementara maseh hidup. hargai apa yg kita ada, syukur kerana ada orang lagi kuat ujian dari kita. sys ayu, semoga sys tabah. takziah buat sys sekeluarga. Al-fatihah! 

amiinnn. :")

p/s: latelyy aku banyak berfikir untuk berubah ke arah kebaekan.
untuk semua nyaa. insyAllah bila tiba masa nya,
aku sendiri akan berubah. doakan bersama ye? :)

No comments:

Post a Comment