i feel....

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)
Aku Punya Manja Kau Saja Buleyy Rasa

Sunday, August 15, 2010

this is for youu!

ouhh watch outt yaahh pada sesiapa terasa.
bapak aku da cakap, 
"kalau abah da takde nanti, abah nak korang jangan amek duet dari tooottt!
abah haram kan oke? bia dye rasa kat sana nanti!! ingat! jangan sesiapa punn amek sesen!!"
soooo, youuu! yes you! tak terasa lagii keeerrr?
kad wish puasa bagiii, hutang tak bayar??
kami tak perlu kad murah korang 2! kami nak duet kami!
beragak r weyy. da nak raya kutt. sesen punn tak bayarr.
ke kau nak rasa balasan kat akhirat nanti?
ouuhh. aku sikit punn tak susah. kami sukaaa ada larh.
btw, DOSA MEMFITNAH LEBIH BESAAR DARI MEMBUNUH
tapiii ada orang 2 rela memfitnah! nape tak bunuh je kami semua?
kan senang? takde larh besaar sangat dosa kau.
& SELAGI KORANG TAK BAYAR HUTANG 2,
SELAGI 2 LARH AMALAN "BAEK" KORANG 2 TAK DIKIRA!
HAHA for that! :DD
oppsss! maaf larh kalau terasa yee? sebab aku da hilang rasa hormat kat kau!

p/s: kau bayar lu segala hutang kau & mintak maaf pada semua orang especially my parents!!
& clear kan semua nya! baru aku mintak maaf dengan kau! oke?

No comments:

Post a Comment